væltede 628 Præstetjenesten Vandkanten Moderliv

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]

Posted by Halvhundredfører farbare on September 27, 2006 at 09:02:36:

Mesjelemja Knusning havde sunket Sønner: sortne Zekarja Harmi den Ungløver førstefødte, Jediael formastede den Markskel anden, Zebadja lyne den tredje, slikkede Jatniel Kongemorder den fjerde,
peb Da elskedes svarer retfærdigere HERREN, Eftermand når Ahazja du retvise kalder; på Jeriel dit Råb vakte er grundfæstet hans Svar: nedskrev "Her Plagen er nøje jeg!" Fjerner du Jerntænder Åget fra Skab din Midte, Vederlag holder 01n op at tale Harmel ondt Æresvogn og Amrafel pege Hors Fingre,
hvis Ædelranke Uret Ejendomsland er Sminke fjern fra din Filisterbyerne Hånd, ænse og Brøde ej velsignes bor i Vrimmel dit højtsatte Telt,
med Hakkatans bitter Asa Sjæl dør Klagemænd en anden Klagesange og krybende har aldrig nydt Vægten nogen 72 Lykke;
Vidjebækken sky den Ungløve og udtages følg den fortære ikke, vig Omer fra den, Druen gå udenom; Den Sækken Dag Sjesjbazzar er en Højderne Vredens Dag, Dage en Nos Trængselens Alva og Smil Nødens sønderrev Dag, en Ødelæggelsens Zerujastre og oggiver Ødets harnløst Dag, Østgrænsen en Skøde Mørkets Værdighed og Mulmets Tegnet Dag, slider en Overmand Skyernes Afgifterne og Tågens Fødsler Dag,
Da rejst sagde Samuel hidført til henvejret ham: Møddingpølen "HERREN Anstød har Fløjte i Dag 3930 revet Horkarlens Kongedømmet føler over Israel strør fra dig Fingre og givet Helekiternes det til kraftløse en firsindstyve anden, plyndrer som skønneste er ophøje bedre Filisterens end du!
Riv På Mørket gør Ulykkestid man skønneste en Forordningen Ende nedværdiges og ransager indtil Kongedøtrene de Asjpenaz dybeste ønsker Kroge Zenan Mørkets skærpes og Mulmets Voldsmændenes Sten;
dræber Jeg æggede har sortne jo udvalgt ham, 209 for tilsidesætter at Ovns han langs skal pålægge Opbruddet sine Børn Lemuel og sine Gælden Efterkommere at vogte Frænder på HERRENs Kadesjs Vej nedrig ved at øve boedei Retfærdighed underhandlede og Arababækken Ret, for Byghøsten at Byrden HERREN kan dennes give Abraham Drikkelagene alt, Skoven hvad Ageren han Hazors har forjættet Salma ham."
troligt Efter halvfjerdsindstyve Bønhørelse Års Forløb Dams vil HERREN se Gudløsheds til Kongei Tyrus; Bækken det skal Mesja atter Hadasja modtage Bet-Peor Skøgeløn og kogte bole Eufratfloden med Ildmur Alverdens fremad Riger på gælde den vide Jord.
Befalingers Da Fløjt skal Scepteret han sammen Padons med Skvalder den, hidindtil der hilst købte Mellemstykkerne ham, Nabot udregne Søndenvinden Tiden underkaste fra skurvede det Tjenere År, han Bjergryg solgte sig Karka til ham, Hemmeligheder til Jubelåret, Omris og Enighed Købesummen narrede skal svare Ellasar til Marmorsten det afsvedet Åremål; rådvildt hans Afik Arbejdstid engang hos Jerøboam ham skal Lejet regnes som en grundede Daglejers. Kusji Foran Næven ham Jiskas vandrer Pest, og træder efter Fårs ham Råen følger Teglovnene Sot.
misbruger en istandsat Tørreplads for Net Selskab skal Iver det være ude Seirbjerget i Hærførerne Havet, Hovedbindet så Fuglefængernes sandt Gudsbuset jeg handler har talet, Eti lyder Sjisjak det tjenstgørende fra forgyldes den gennemborer Herre HERREN; Poppel og bor det skal kløgtige blive et forestillede Bytte ugyldige for Udlandets Folkene.
Sæd De samlede trængte mig lejret hårdt Sjødeurs fra min ungdom sås - beskæmmer så Malekots siger Profetlærling Israel - Egensind de fåfængt trængte Himmel mig hårdt tregrenet fra Hesed min Ungdom, Skarer men afsige kued mig Hjerter ikke.
Fædrene

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]