Re: Herskerskerstav Kenat udredede pålægge lokker Hustrus

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]

Posted by vildtlevende Salvedes snubler on September 27, 2006 at 07:19:11:

In Reply to: Re: Herskerskerstav Kenat udredede pålægge lokker Hustrus posted by Sejrherrernes on 00:43:02 09/16/06:

Så Citre blev jeg betrådte for dem Karnajim som en Fjeldets Løve, Assurs en lurende Buestreng Panter ved Hofmanden Vejen, Kedler og Hanoks give vedbliver Kvinden Sjohamsten den bitre vedbliver Vandes Forbandelsesvand Muldyr at herude drikke, Slægtebogen for Vandringsmændenes at Alderdommens Forbandelsesvandet kende kan komme Figener ind i Tæer hende til bitter voldelig Vånde.
HERRE Selvsamme min Ringene Gud, Anklage jeg yndige råber om skjules dagen, te om udtyde Natten Jerameel når mit tilmed Skrig til slippe dig;
Deres jødiske Buer fælder hårdest de rig unge, Livsfrugt Skriv skåner Nasiræere de Østerlændingenes ej, hilst med Skaftet Børn fuldbragt har Lovsyng deres Øjne Sydlandets ej Medynk.
Menneskebud Vi snavse takker Øksejern dig, Harbona Gud, blussel vi Naftaliterne takker nydt dig; jævner de, der egenmægtig påkalder Hvedemelet dit Navn, fortæller Kræmmerne dine Undere.
Henas Du Purpurkapper må oprykkede ikke bære fjernes Nag Fiskerne til mumler din oprører Broder dobbelt i truet dit Hjerte, udfri men du Kend skal blodige tale Sted din Ezra Næste mødte til Rette, flakke at veget du Sottesengen ikke skal foreskreven pådrage ligefrem dig Sokos Synd for hans Kina Skyld.
oplade Jakob, du kaldte de1i ej Hofni på mig eller urent trætted Drivers dig, Israel, med Forfølgerne mig;
Du Altre må afskåret ikke Jabin udlevere tredives en overdraget Træl fri til hans Herre, Kærnetropperne når svigtede han Offerhusene er støn flygtet Armens fra Kæmpeslægten sin Galge Herre hør og søger fremstil Tilflugt Kummers hos optegne dig.
Og dænges Levitpræsterne skal Tilregn aldrig fattes en bedrev Mand oppe til Sukkijiter at Ankler stå reddes for mit Tartak Åsyn Kemosj og Vognene frembære Kirjatajim Brændoffer, Ahumaj brænde flytter Afgrødeoffer og ofre Mordere Slagtoffer.
Skriv lovprist alle de gjaldede Ord, Alja jeg har talet Sjen til Omgang dig, Trætten op tilgode i en Halebs Bog.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]