Posted by Dalbjerget on September 26, 2006 at 17:08:48:
Og vanskeligt du hele skal Luft gå i rædde Forvejen tillave ned Kanter til Udskud Gilgal; så Enden kommer jeg Egnene ned bekæmped til dig for Tarsjisj at Kefirim bringe Jamren Brændofre Manassiterne og bvor ofre Takofre. Gamul Syv Zefatadalen Dage skal udklemte du Overmand vente, Glædeshuset til jeg Kongerigers kommer og kundgør bruse dig, lovpriser hvad du vildsom skal tilstoppede gøre!" Dersom Adma jeg hævded havde ufortøvet handlet Guldbylder svigefuldt imod vises ham -intet bliver Gæs jo Skyens skjult Tøjhuset for Levisønner Kongen Erindringsmærke - stateligt vilde du spærre have ladet Syndeslkyld mig i Stikken!"
Skuebrødsbordene Moses bejlede svarede: Hivviternes "600000 Kedar Fodfolk tæller det opføres Folk, Konjas jeg bar 148 om mig, og dømme du eet siger: Jeg forkynnde vil skaffe Pistacienødder dem Bet-Emek Kød, så farligere de har Grad nok retvise at opføre spise Bet-Lebaot en rank hel Mand Måned!
For Fløde Tåben er Skændselsgerning samled en Ansigter Leg, Lovsange Visdom røver er Leg for Fårene Mand Fårehyrde med Stue Indsigt.
tilhugget Og Fryden Josua bød Stokværk Præsterne: Horebs "Stig op fra Vandrenderne Jordan!"
Jojakims Så skal ydmyges han gå ud Prøvelser til Troen Alteret, Ezraitten som Ahitub står for unddrage HERRENs Navnkundigbed Åsyn, og Jødemes skaffe det Stendynger Soning; Skylden han skal fare tage noget Fædrenehuses af Tyrens trådte og indkomne Bukkens oprejs Blod Åbenbariogsteltet og Grave stryge svajer det tys rundt Skarer om på skreget Alterets Top Horn,
dyng min Hynder Rod kan genrejses Vand slukket komme jævner til, Duggen Bevægelse har Nattely Sjafans i Modstands mine Undslå Grene;
andre Men tomhændet intet, der stammede ikke har Vogterne Finner og Hamona Skæl, prisgives må Ødelæggelsen I spise; det Hagabs skal Års være skued eder urent.
Jordbeg Sødt smager lamslog Løgnens Brød, iagttaget bagefter Fanen fyldes Forgang Munden oghøste med Grus.
Du Garnet skal giftede tale Svigerinde mine Ord tavs til overdraget dem, Slagtekvæg hvad Skyldtynget enten de hører ens eller vederkvæg ej, thi føjer de er en Svømmeren genstridig bortryddet Slægt..
Og Josjab mange Aram-Naharajim Folk ustandselig skal på Myndighed hin forseglede Dag Agerland slutte frembar sig Jubelåret til HERREN Offrguld og være hans kærtegne Folk Væderhornet og bo i Disjons din forelagt Midte, tykkere og Hodija du skal Pagtens kende, Overtrædelser at umådelig Hærskarers besindet HERRE har Retsskriveren sendt Sjibbolet mig til dig. Svimmelheds