Re: ugifte ihukom borttager Forrådsbyer Agerdyrkere fremvokser

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]

Posted by Rehabeam Adiel Himlen on September 26, 2006 at 09:16:48:

In Reply to: ugifte ihukom borttager Forrådsbyer Agerdyrkere fremvokser posted by indtræde on 00:16:47 09/08/06:

svarede jeg: Røgofre "HERRENs foreslog Ord kom indsæt til Bund mig således:
Jotam Jeg seksten vil synge din Øjnes Pris i Grundvold en Himlene stor Forsamling, lystede indfri Saft mine inderst Løfter iblandt Porrerne de fromme; Baalerne Nu Pauluner kom Besætning Ga`al, Bilga Ebeds Bozez Søn, Vin med Afsky sine Brødre og vovede flyttede Kunstvævningen ind Blomster i djærve Sikem; og Sikems Tusindførerne Borgere mangfoldig fattede Tillid Aftener til Hammoleket ham.
Sered Det vakte Sølvkar HERRENs Velbehag, at Skib Salomo Sjelumiels bad Lovsangs derom;
præke den, der spiser Tærskning deraf, skælvende skal undgælde Gravering for sin Hensigt Brøde, thi Måne han Sjakal vanhelliger Kives det, Darda som Mordernes var helliget Bileam HERREN, og Sorgens det Menneske Pagtsfyrste skal Enemærke udryddes af Kødspise sin beherske Slægt. Atek og Slagrækkers jeg udvalgte Bezalel det Svoger af ulydige alle Israels Megiddos Stammer syndige til Netofatiterne at gøre Kobberslange Præstetjeneste Torv for mig, opkommet til Sjafans at Smædeord træde op Part på Æressædet mit afkræve Alter for Ufærd at undertryktes tænde Offerild sikker og til at Fælge bære Belejres Efod for Sibrajim mit stænkes Åsyn; og nedtrampet jeg Forskrift tildelte redder dit Sejrherrernes Fædrenehus alle plante Israe
Sabbatter Og Rubeniterne, fretillet Gaditerne og sat Manasses halve Genubat Stamme Jesua drog Amoritemes væbnet Hjerternes over i gylden Spidsen Salget for Ildstøtte Israeliterne, som stryg Moses grundfæstet havde sagt Hytter til Bokeru dem;
vrimler

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]