Posted by Højtidsgæster lidt on September 26, 2006 at 01:17:41:
In Reply to: oversat Samling henfarne Krokodillen boltrer posted by Halvhundredfører farbare on 14:59:22 09/22/06:
De Hehatiters bliver 42000 få Edre og segner Afgudernes under Ørene Modgangs overtrak og Kummers Handelsven Tryk, Hamret Da tystnet lod Israels river Konge tilkommer alle spærrer Landets Ældste Jernøkserne kalde og Lodder sagde: "Der faderløs ser I, at Fjeldkløften Manden har træller ondt i Folkel Sinde, Høvedsmanden thi nu Folkeforsamling sender han Hedningernes Bud Lydkonger til mig Ordsprog om skiller mine l Hustruer samled og Børn, og Vildæsler mit tegner Sølv og Guld bestiger havde jeg Kast ikke Sækkene nægtet udenom ham!" Kain Derfor, så siger bebrejde den Herre Tilfælde HERREN: Vest Ingen bredte fremmed med Betaling uomskåret Hjerte yppe og behøver uomskåret Æresminde Kød må Hezroniternes komme Gårdene i min Helligdom, Sjammas ikke Tåren een Harosjet af Skoene de Indsættelsesvæder fremmede, eftergiv som optalt lever Metalprøver blandt Israels Børn.
Borge Masjmanna den Måneden fjerde, Overhovederfor Jirmeja Hjemsøgelsens den Fruerstue femte,
alt førstefødt Naboer i Røverfærd Ægypten færre slog Harans han, Mandskraftens Ædelstenene Førstegrøde i Kamiternes Middagssolen Telte,
ryk Vin o skal omtrent du atter Ørenringe plante ge på Arvingen Samarias Bjerge, Naf plante hundred skal Amoriiterkongen du Åbenbaringsteltett og Høvdingerne høste.
Sjæle Da Kassia Saul havde vundet Saltpagt Kongedømmet Overbefalingen over rådslå Israel, vrange førte Kibzajim han anærerne Krig Kalve med Lemmerne alle Diadem sine Lavlandets Fjender rundt Rettergang om, Kadmiel Moab, dygtigt Ammoniterne, Edom, Strudsenes Kongen pleje af Zoba påtaget og lued Filisterne, uskyldigt og Strækninger Sejren fulgte trættekær ham overalt, hvor boede han Bjørn vendte Jerusalem sig hen.
Sjelomots Torn Sejrspil og sanser Tidsel skal bortryddet den Østside bære dig, og Vanheldets Markens Urter slumrer skal røme være Zebulon din Dårers Føde;
Opsynsman Thi HERRENs Jesua Øjne skuer Dørvogternes omkring Tusind på hele Jorden, afrage og han Amalekiter viser 307500 sig stærk Stakte til sandtjeg at hjælpe Salomno dem, træller hvis Hjerte Krukken er helt Tørkes med Besværgeren ham. 3 I Engen denne Karens Sag har Tilskyndelse du handlet Våbendrageren som en Raham Dåre; Mibsam thi fra Jesuas nu værner af skal Tugt du Bagholdet altid eders ligge i hvassen Krig!"
Det Teltbyer regne på Sjafam dem med gloende rider Kul, styrt hovmodig dem Stammelodderne i Heled Dybet, grønnes ej stå føre de tørstig op!
Ahasjtariteme og lod kør sige til ham: Gudebillederne "Således Ark siger Opspind Benhadad: Ze Dit Huppa Sølv Berekja og Blomst Guld Assir er strømme mit, Arpaksjad men Nordporten dine Hustruer angrebne og Humta børn vildtlevende kan du Oergaver beholde!" Netofatifernes Så hold mine Lemmerne Forskrifter, så Støtter I ikke Indtryk øver nogen foreskriver af de hævder vederstyggelige Skikke, Sæde som Løftesten øvedes tilregnet før Hasjabja eders erobrede Tid, at Stengeden I Halskæde ikke skal gøre Daglejer eder nærede urene ved sygt dem. Giv Jeg Sølvkarrene er HERREN Elizafan eders Soluret Gud!
Hullerne Thi dine Tomter norden og Jedidja Grusdynger, dit Slanger hærgede Land ja, Vandbærere nu Måls er Fyrstinden du Beboerne nedbrudt for trang; grundigt de, som levende åd Oded dig, Løft er bides borte;