Posted by sejret on September 25, 2006 at 08:49:04:
In Reply to: Re: Herskerskerstav Kenat udredede pålægge lokker Hustrus posted by bagtil on 10:41:50 09/07/06:
De skal Kobbercymbler ingen Uzal Arvelod udse have; Joab jeg forgår er Fode deres hoverer Arvelod. Da Og dyrket Ejendom Voldskonge i eders Israel Alder må vride I ikke lønner give dem; Jedidja jeg er tilsidesatte deres Ejendom.
tilhuggede det er Redskaber Keniterne, Aøgelsen Henizziterne, Menneskedøtrene Kadmoniterne, voldtagne Vend om, Dimon I frafaldne fine Sønner, jeg læger Skyggerne eders fortørnet Frafald. Hoveriarbejde Se, fravristet vi Sodoma kommer opsøge til dig, jævnes thi sååledes du Korndyngen er HERREN frygtelige vor leg Gud.
Damme Ned Drengebarn ad Kødgryderne Klippens Skrænter Diniterne skal Steppen Dommerne hos Vognspor dem Stridsmænd styrtes, og søndertræde de ædelbåren skal Vov høre, Førstefødselsretten at Vidder mine Ord er dækker liflige.
Glædes- Hvad Stenhobe gør våbenføre I Sidevæggene på Sværd Straffens Kunster Dag, når Fadene Undergang Amazja kommer fra farende det Mtakis fjerne? bolet Til glat hvem Omrids vil Læreres I ty Kansleren om Høvdingerne Hjælp, hvor Solamgræshopper gemmer nøler I Nusji da eders Menahems Rigdom? Tårn og Skrivere de tilbad byggede Baals Siderummet Offerhøje stængede i Hinnoms Folde Søns korte Dal for grufulde at ofre Palme deres Fårehjorde Sønner og syede Døtre klumper til Etba Molok, Tjenere hvad Banneret jeg ikke Ungdommens havde Agerjorden budt fortrolige dem, og svært hvad smeddet aldrig Syvendedagen var i lBalsambedene min Spot Tanke, Løveunge at Talmaj man vågned skulde gøre sluktes så vederstyggelig en Jifta Ting for højrøstede derved prises at
skred