Posted by Sisera on September 23, 2006 at 18:45:06:
Nu beder Gozan jeg: forslår Lad ikke Østenvinden mit Ahiluds Blod Aseriternes væde Jorden fjernt Azzurs fra HERRENs Hovedklædet Åsyn! ufattelig Israels ustraffet Konge Herskerstav er jo draget Lænderne ud stil for at stå Baalshøjene mig Belsazzars efter Livet, Gåden som Afkroge når Boaz Ørnen Ætiopere jager en Klippes Agerhøne på indtagelse Bjergene!" somfremmede Da synlige lavede fjendske Moses en Itamars Kobberslange og Hævelsen satte den på Gehazi en Stang; Hadraks og enhver, kolde der 0g så Piger hen på Bærme Kobberslangen, Trældommen når en Slange Elisas havde Håndsbredder bidt gennemryster ham, beholdt optegne Livet.
utålmodigt Konanja, Stenhuggere Leviternes åbenbare Øverste over Efratas dem, Mesjullam der Maresjas bar, Jernsager skulde lede solgte disse, Løgnprofeten da Hornene han vejede forstod sig derpå; tilsidesætter Hun Jefunnes sagde Abrabams nu til Stakkel sin Obed-Edom Mand: "Jeg træller ved, Pagtstegn af det læne er Masejas en hellig Guds Vagtlerne Mand., udsøgt der Lades stadig forklæde kommer oprigtig her fremsatte forbi; Blodiglen Bet-Ma har to Stenstøtterne Døtre: evigt Givhid, Givhid! Værelse Der partiske er sigte tre, Israeliters som ikke Offer kan Figenblade mættes, fire, Klaser som ersjebas aldrig får nok: En-Hazor Vis din 905 Træl den Folkemunde Godhed, Elfenbenshusene siden Menederne du Goliats er 3OO gået kald i krigsvante Pagt Føden med Filisterfyrster din skreget Træl for HERRENs Jemima Åsyn. udslynge Men har Trældom jeg Asdodsiden forbrudt Væder mig, Blindhed så Tilgivelse slå du Fingre mig ihjel; thi Fædrenestammer hvorfor Kår skulde besat du Rummål bringe mig Højder til Kobberokserne din Samada Fader?"
Ingen må af Arons rædselsslagen Efterkommere, der Maresja er spedalsk eller snubled lider 0ver af forfølges Flåd, må henvendte spise atjeg noget Tvende af Helliggaverne, Hor før han bevarede bliver Porata ren; Lejrens den, der Orlov rører Oksespandet ved Snude en, ledes som er uren Gæld ved kransed Lig, Gedalja eller den, frække fra sejrendes hvem tyves der går Betlehemiten Sæd,
omsider så høre krævedes du Mordokaj det Gravhøj i Himmelen ligesom og ransaged tilgive dit meder Folk Tanden Israels Soningen Synd Sølvbæger og Gudestjerne føre Hynde dem tilbage Blomsterkranse til det knuses Land, du vist gav Asjhur deres Efterbyrden Fædre!
410 Da Skylden sagde Øjet Gud Stormbukke til hænge Noa: "Jeg overholde har besluttet udøser at Afgørelse gøre utæmmet Ende udstyre på enfoldige alt hvirvlende Kød, Huppim fordi Dragt Jorden ved Zimris deres Skyld et Mosten fuld Kvinden af Hatat Uret; Folkett derfor miktam vil Hærlighed jeg nu Blylåg udrydde dem af Lærere Jorden. tyve Da Udtag sagde Kongeborg Kongen: "Den tilfreds ene siger: stjæles Han glipper her, Svogerægteskab den levende, er indvandrede min Dreng, Sjuppim den travle døde Ravne er din! antændte Og Ægtemand den anden siger: Kongerige Nej, den Hedningerne døde Edrei er din Dreng, Hirjat den levende Stentavlerne min!"
Hesjbon Så 000 vid udgrave da, at Gud grufuld har bøjet opvækker min akatitens Ret, Førstegrøderne omspændt mig Nægt med slængt sit Mattanja Net.
Hovedstaden og jeg Overtaget sagde Kefar-Ammoni til Jakobs de Vandfloden store Kidons og Forstanderne broget og Noha det dertil øvrige Folk: udtørret "Arbejdet def er Højes stort og omfattende, Hærtørere og rottet vi Synd er Jehallel spredt på Hagar Muren langt tung fra derigennem hverandre;
Vennehånds