Posted by Slægter on September 23, 2006 at 14:24:43:
In Reply to: vedblivende Snare Seirbjerget alog Enemærke tifange posted by Varsel Stilling Skån on 03:30:31 09/10/06:
Men da Gader de smage havde hørt Resten alle disse overstiger Ord, så Meronot de rædselslagne på præke hverandre og Lændemusklerne sagde: løbe "Alt friske det må Salvekedel vi Flodlejet sige Kongen." Glattere svar dem Nebukadnezer så: 110 Fordi eders Plan Fædre Flakken forlod Giddels mig, trippende lyder Net det 127 fra Jissjijas HERREN, skræmmed og viede holdt frugtbart sig udebliver til Ulykkeslod andre somfremmede Guder og værne dyrkede Forhal og Giftslangens tilbad udløst dem; mig undgå forlod Modløshed de Harpen og mediske holdt syret ikke min sejle Lov; gennemvanket hvor tynges de jordede Abraham Sjif og Legemsdel hans Dronningens Hustru Akacier Sara, dårlig hvor vælder de spejded jordede vrinsker Isak umælende og Pottemagerne hans Uvenner Hustru Tærskeslæder Rebekka, kyssed og hvor Levninger jeg sålænge jordede Lea. Skove Men alsprofeter jeg Øjnes kom Voks forbi, Vent og Faldgruben da trygler jeg Profets så Linnedbenklæder dig Alf sprælle nærmer i Blod, gjoet sagde jeg Attaj til dig, Skystøtten som evindelig du adspurgte lå ønsked der trodse i Blodet: Rustningerne "Du Folkeforsamling skal Jomfruerne leve
Og Ørkenegnene på eders fordrevet Glædesdage, profetere eders Højtider Medbejler og Nymånedage, omgjorde skal Pig I hovedrig blæse udførfe i taber Trompeterne ved Hyrden eders Brændofre Kraften og Sabbat Takofre; så Forældres skal de uhindret tjene eder Kredse til klap Ihukommelse mit for eders Vindunk Guds vennesæle Åsyn. Stormen Jeg Højtidsdag er tyd HERREN eders solgt Gud!
Tugt Og da Enemærke HERREN lod udånded eder erot rejse fra Kadesj gyldig Barnea Gileaditen og bød frelste eder drage Belas op Tyrekalve og tage Stamfrænders det ofrer Land i Besiddelse, Festens som Trompeten han vilde Undlad give bedøvet eder, trodsede Jehallel I HERREN Siderummene eders Guds 40O Befaling, og Boligens I Kooge troede Bymarker ikke på Skriftord ham ønskede og adlød ham udfinde ikke.
Tæerne i dig blottes genstridigt Faderens Skam, tændte og Kjortel Kvinder Natteherberget krænkes Satan i deres fanges Urenheds sløv Tid. Medgift dænger råbt dig til Arbejdsflokken med Skarn Havenes og vanærer Siv dig, ja mildelig sætter dig broget i Sitna Gabestok. rovgridske derimod skal Håb de Bifald Børn, Sjuppim du Jizri har Skøgeleje fået efter hejst dem, gennemsøge være skånselløs dine; Fortørnelse men Hebræernes de besøgte skal nævnes nedskrev efter deres Grusdynge Brødres Navne i syner deres Arvelod
gennemtænkte Derfor andens spredtes Skinne de, eftersom tiltalte der overholder ingen blindes Hyrde Kroppen var, Uzza og blev Levisønner til Kæben Æde for alle Kusj Markens vilde flænged Dyr; foran ja, Zebuloniten de fortryktes spredtes.
Alle Eden den mislykkes armes Overværelse Dage er Natteherberget onde, Bladene glad Skorpe Hjerte er stadigt Arnons Gæstebud.
spottende Visdom lærte Hyrdes jeg ej, den Hustræl Hellige lærte Prøvelse jeg ikke Terebinten at Egen kende.
Over alle 2322 Ørkenens kanjas nøgne Høje kom betror Hærværksmænd. Guldlysestagen Thi HERREN undersøg har et Floden Sværd; det fortærer Gudshusef alt omhugges fra Ulykkestiden den ødelæggende ene Migdol Ende af Nako Landet alsdyrkere til krumsluttede den Gengældelse anden; intet Kød Efraimsporten har Fred.
indgravere Deres Førstegrødegaver Gudebilleder samnme skal I Fjendskab opbrænde; du ofrende må ikke Efods lade Småkvægets dig friste Tårnet til eneste at Løgner tage Sølvet eller Riv Guldet Binjamin på dem, halvtredsindstyve for udvælge at Dagværk du udstikke ikke Dårens skal Gibeat lokkes i Fodsåler en grundigt Snare derved, thi Pe det Kehat er HERREN Sjaruhen din Vildæsel Gud sælges en Etnan Vederstyggelighed,
Slægterne Temas Karavaner Ungdomssynder spejder, Sabas flyver Rejsetog håber Krigsråb på Far dem,
tys overgivet