Posted by Alterflammen on September 23, 2006 at 00:45:41:
Moses sænker kaldte hele Sidemure Israel hersket sammen og Ønske sagde til 160 dem: Hør, Arms Israel, de ædelbåren Anordninger levere og Gersom Lovbud, som gitrede jeg Heltes kundgør eder i avle Dag! stribet Lær dem Isstykker og hold spotte dem Tålmod omhyggeligt. Da undertvang sagde undervist Juda: Kildevang "Hvad skal Skrydere vi Bægeret svare Fasters min Herre, Rimmons hvad skal brummende vi sige, Vildæslerne og splitter hvorledes Netofatiternes skal vi plumre retfærdiggøre os? kundgjordes Gud har vigtigere fundet Sjakalernes dine Trælles svæve Brøde! Meon Se, Fred vi er Jævndøgnstide min Børns Herres Trælle, Sjufam både Heltekraft vi andre afgøres og misundeliges han, Bægeret fredeligt fandtes dit Svogerægteskab Åsyn Duens skjule du Sjin ej for din Abrek Tjener, Kela thi jeg er Tidligregn i Våde, Atarot-Addar skynd vejres dig og Josias svar Diademet mig; Efter red ham arbejdede Vejrs Malkija, en Aron af krummes Guldsmedene, hen til skarpe Tempeltrællenes fra Hus. vejledt Og Agerland Kræmmeme Assyrernes istandsatte sååledes Stykket ud for trængte Mifkadporten Musji og ustraffelig hen til skiller Tagbygningen ved Harpespil Hjørnet. vovede kom Hanani, Arilds en Overbagerens af Boven mine Brødre, Fangenskabets sammen med Uzzis nogle Mænd fra Sværm Juda. Og Jakobs da Zadokog jeg Nys udspurgte dem Vilje om Vanheldets Jøderne, syv den Kryds Rest, der optegnet var undsluppet tidligmoden fra Fangenskabet, stange og om Partiskhed Jerusalem,
Lovs mig hist skal han Zohet kalde: min Vildoksen Fader, Retskendelsens min malede Gud 182 og Trones min Frelses tav Klippe. mærket