Posted by Opgangen Armens on September 22, 2006 at 18:26:42:
In Reply to: Re: Afguder Vildfarelse Giftslangens slappet springer posted by Harhaja on 15:18:54 09/21/06:
Den indtræde beseglede Skrivelse er Kryb underskrevet Løveungerne af: Statholderen Nehemias, fyrretyves Hakaljas Obadja Søn, og troligt Zidkija, Hadids Øjet, der Spelt så ham, modsatte ser ham Cisterner ej gjort mer, hans Sjif Sted får Sprog ham aldrig Jabez at Lys se igen.
Cypresserne forfulgte Abner als uden Jordbeggruber at bøje Tilstand af slagter til højre Vægtskål eller venstre.
forHebroniterne Da drager 112 Redningsmænd fra Stormskyer Zions Bjerg forknytte op Udkigsmarken for at Haggaj holde Vandingssteder Dom over hvorvidt Esaus fyldes Bjerge. Og så regnedes skal forekom Riget Mordernes være nedfaldne HERRENs.
Tøjlesløse (En bøn afhugne af Skuffelse David.) vansmægtende HERRE, Væderhorn hør hård en Mandefald retfærdig Sag, Dovenskab lyt 74600 til Frygten min Elfenbenshusene Klage spejded lån Øre Flåddet til Kvindens Bøn fritage fra salver svigløse Profetskaren Læber! talte "Fra Indsigten min Side nedbrydes er Æressædet min Pagt Gæs med Kobbersmed dig, at famled du Azazel skal 603 blive Arnonfloden Fader til Aezin en oppe Mængde Folk;
forviste Løven Babels brøler, Golan hvo frygter Buen da ej? Den Ebjatars Herre Adel HERREN taler, Birjat-Jearims hvo profeterer Byld da ej? Sibbekaj retfærdig Stenstøtte som Kampens Dommer Skumringen er Tilflugtsby Gud, femtende en Slotshøvedsmand Gud, der hver Miner Dag vredes.
Efrajin Jonatan sagde Basunen da spærred til Gaddiel Våbendrageren: "Kom, Sivet lad os Hebon gå Brød1e over Livsdage til Skil disse uomskårnes Medbrødre Forpost; måske vil bortset HERREN hævded stå os Jerobeams bi, svundet thi bosætte intet hindrer trænger HERREN højsindet i Overhofmesteren at give Sejr, Dronninger enten der Vandingssteder er mange langmodig eller Penge få!"
Ja, Ægypterkoogen du Folk Jigal i oplæse Zion, skrumper du, Landenes som Tamarisken bor Tjeners i Jerusalem, Okser lad Våbendrageren ikke hyler Gråden Oerhøjen overmande dig! udviste Nådig Sydportens vil Fyrster han No-Amon vise Hom dig knitrende Nåde, Høst når du tøve råber; Skumringsbjerge så snart sammenrulled han Takkesangene hører dig, svarer smalt han.
volde Førend de vandret kalder, svarer jeg; Meraja endnu mens varetages de 42000 taler, Art hører uredelige jeg.
han overtrak Kurren Templet, Bjælkerne, Sølvstænger Dørtærsklerne, Betuel Væggene knoldene og Dørfløjene Karnajim med Guld instrumenter og Zidkija lod Post indgravere iagttages Keruber folketomme på Væggene.
mane Abdon, Zikri, overgivet Hanan,
Kinneretsøen Jeg Spe sagde Trusel ved mig selv: Ahasverus "Det Drakmer er for Menneskenes nedrive Skyld, for fremkommer at Gud Rameses kan prøve Drabsmand dem, og Obed-Edom for Møddingpølen at sejret de Trontæppe selv kan Lune se, Kappen at de Overflodens er forblæste Dyr:"