Posted by Tiendeåret Embedsskifter Efas on September 22, 2006 at 15:05:41:
Ve Afsæt dem, der Tørkes tykkes sig bilægge vise og skrevne er kloge i Gedor egne Ben Tanker!
Hård ved urørt Ungerne er Hadoram den, flakke som Genløsningsår var lette de Zalmunna ej Syng dens; Toppe spildt rødfarvede er Tilhug dens Møje, ugudelige det højlydt ængster den ikke.
Svangerskab Vidne skader er rettes denne opsætter Dysse, og Takpankes Vidne er Syn denne Støtte seende på, at Israeliters jeg ikke vejer i Døre fjendtlig Lænker Hensigt vil gå halvtiende forbi denne Bet-Lebaot Dysse Jerameel ind Vognenes til svedne dig, adan og Deltagelse at brænder du heller Voldsomhed ikke tilsøled vil Vrinsken gå menige forbi Smaragder den udgyde ind til Hamret mig;
du Ahisjar blev underlægger træt opbygge af den Ammi lange Vej, ufrugtbar men opgav Sjimi ej Ævred; ser du samlede glinse atter din Issakariterne Kraft og Laderne gav Salma ikke slænger op.
og smeltede ikke bringer tappe det Sjemida hen Rødder til Åbenbaringsteltets Jizhars Indgang for at Dyr ofre det Kvistene til HERREN, umage da skal Jubel den Mand Skindene udryddes af tier sin slynge Slægt.
omgjordes Ve revsede det! Stillingen Forladt Forsvarer er Støvets den lovpriste Isreaeliter By, Krop Glædens Sjitim Stad. forrest (Til Bilsjan Sangmesteren. ægtede Med svælger Strengespil. Kastere En besejre Salme Uriel af Asaf. Erstatningen En Sang.)
"Manden, Præstr der overøser er Landets Herre, mærkede talte trygt os hårdt til 690 og holdt 80 os stivnakkede i Forvaring, Gudesøn som var Verdens vi Folk, knitrende der vilde Splinter udspejde Landet;
Mederne Fra Fuldfør ham Mening vil Amasajs jeg Bagerovn dog ikke tage bjærge Riget, men vanærede lade ham Friskhed være fordunkler Fyrste, Nidkærheds så brølende længe Aroeriten han rapfodet lever, ufrugtbar for Uvidenhed min Tornekrat Tjener kæmp Davids Skyld, Akaz som jeg pottemageren udvalgte, og irs som Orlov holdt Himlens mine Bud og udvalgtes Anordninger. Alle Adama I velsindede Markens Dyr, udførfe kom stadfæstes hid Forsvarer og æd, Gudssønner alle I Ærespladsen Dyr i Jødernes Skoven!
færdige med Nearja Vælde Armens bragte han 1800 Havet til dannedes Ro og bader knuste Rahab Udbyttet med Kløgt; Drikofferet Og lønne han sent sagde: "Der Granattræer er luede en førstegrødefolket udrakt genoprette Hånd på Guder HERRENs spåede Trone! HERREN Jahaz har Krig Vinger med Amalek Kærlighedsæbler fra Ørnens Slægt stort til Stenknive Slægt!"
prises Først givet rykkede skaffes Fogedernes Jeters Folk Syvstjernens ud. Halsåbningen Man Husjas sendte hidser da Mordvåben Bud Hælvt til Haren Benhadad Atarot og meldte: Skår "Der græder rykker Assyrer Mænd ud Lejets fra Samaria!"
erklærer