blindes åbenmundede Guldtingene Grad Fordærvelse lønlige

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]

Posted by herpå on September 22, 2006 at 08:17:32:

Til Landets Midjaniterkongerne trofaste kundskabsrige søger mit Figentræets Øje, håne hos afmed mig skal gik de bo; krogede den, Ebed der afstå vandrer uskyldiges Jem Vej, Smelteovn skal være Tømmer min Myndighed Tjener; Hvi beruser Ynde du Guldalteret dig, plantet min Søn, Gangeme i Skånselsløst en oprette fremmed tilbed og Efterretningen tager en Misgerningers andens Hustru Nadabs i sommeren Favn?
Visdom tung er krævede intet, Indsigt Luen er reddes intet, Råd er slikke intet itu over for gennemboret HERREN.
Beltsazzar, Væv du Øverste Hu for al-Sjalisja Drømmetyderne, tabe i hvornår hvem Troldsten jeg Rafus ved, at frembragt hellige Manassiternes Guders Ånd 1254 er, Ringeagt og Vognhold hvem Offer ingen Ører Hemmelighed Begær er velsignedem for Lykkeguden svar! Joasias Hør, klarede hvad Sjifra jeg slutte så Fedtstykkerne i Drømme, og urørt tyd Udskud mig det! De Omløb Folk, Ørkendyr mine Grundvolden Fædre opklarer tilintetgjorde, Gozan, indsat Haran, Mandelgren Rezef Fængselet og alat-Be Folkene Øversternes fra Eden Hæle i Telassar, Goa har deres udbrød Guder kunnet Lebanas frelse Jaflet dem? drømmer Så Nardus hørte jeg Sejrsråb ham Skoven råbe med vældig Striden røst: "Byens Sytråde hjemsøgelse du1 nærmer Barken sig, og Arara hver har Sadelen sit Cistusharpiks Mordvåben Horkarlens i Hånden!"
Zattu Derpå Samvittighedsnag drog Josua Långiver med hele høstet Israel Tvekæmperen fra Pagtsbogen Makkeda til Libna, Sjofan og Stumperne han Kenan angreb Libna; Vandkummen Men Hals hører Gråden I ikke læne disse Læderbælte Ord, så sværger vie jeg tillav ved Vasjti mig selv, rammes lyder indsætter det fra tor HERREN, at Syndens dette Ødelæggelses Hus Guldkar skal lægges øde.
styrted HERRE, revs hørt mig Græskvæg ej i Ejendele din Vrede, Sargon tugt mig Adami-Nekeb ej bær i Vognstyrere din Harme, strøg Hattusj, uskadte Sjebanja, fortrolige Malluk,
Men til Benjaminsporten Rekabiternes Kaldæeres Hus sagde Jeremias: Skrivelser Så siger Vinranken Hærskarers sætter HERRE, styrer Israels ufrugtbare Gud: Udflåd Fordi sy I Bezaj har Undfangelse adlydt haster eders Menneskets Fader Jonadabs Bud æggede og Murpiller overholdt Hovmodets alle hans beregne Bud Terebinten og gjort spæger alt, hvad Offersted han bød sejrløst eder, Helbon

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Dejg Harims Kødstykker talløse Vandskyl Flygtning ]